Pengikod / followerz

13.2.12

MY HISTORY (at social website on phone 2)

ASSALAMUALAIKUM dan
SELAMAT SEJAHTERA..
Aku ingin mengambil kesempatan di sini untuk ..
menceritakan lagi kisah aku.. 
HAHA..
ini sambungan dari post sebelum ni (better korang bace) haha..
bulan 12 / 2010..
waktu tu tempat chat henpon Moko.mobi ni ramai gler join...
maklumla cuti sekolah kannn.. 
aku, Apit, n beberapa lagi kawan kami.. tubuh grup IV..
ramai join, seperti bff aku SHAH, WAWA, KIM, GAGA, ERUL, FICK, SERI, OLY, FARA (ARA), NEA, CHA, NANA, FEX.. ramai agy.. =,=' 
kami berlima TWINS haha
Kiela
selain itu, ramai kawan baru aku dapat..
melalui Reza aku kenal KIELA.
pastu aku kenal DANI, Alfie, Dya, Yana, AREL, FIQ ,ZIE aka G, Agy.
pastu beberapa dari kami buat satu grup twin.. kami sekepala.. kami sepatutnya lima, tapi tinggal tiga iaitu..
aku , DANI dan KIELA..
kami memang giler2..
dalam bulan 2-3 camtu aku kapel dgn KIELA (twin aku sendiri) huhu..

OKAY... Sekarang da kemuncak... haha... pas aktif website lam fon.. bermulanya.. chatting website kat FB..!
haha.. aku da lame wat akaun FB.. tapi enn.. malas.. bub aku tatao faedah CHATTING..
pas aku join MOKO.MOBI baru tahu faedahnya.. aku dan kawan2 moko aku bertukar akaun FB untuk diadd.. bermula dari FB bff2 aku.. huhu..
..
Fero Afero n aku dari atas 
Danial Amir
kawan MOKO pertama aku jumpe ialah DYA aka putridyahalim.. (jumpe dia kat petrosains waktu tu kitorg interview nak keje haha)
then , FEROAFERO..
diikuti DANIAL AMIR.. 
even aku tak rapat dengan dorg kat MOKO.. 
tapi bez kenal dorg kat luar..
gamba lame .. sume gemok2 haha
Selepas berjumpa mereka bertiga.. baru aku bertemu dengan my Bestie pada bulan 4 (selepas result SPM haha)..
iaitu... EJAM SHAH dan pada masa yang sama jumpa ZIE @ G .. waktu tu aku masih kapel nan twin aku KIELA ni,, hehe .. tapi lum jumpe agy.. 
macam2 aktiviti aku , Zie n Shah buat.. lepak, lepak n lepak..! haha.. Zie datang dari Pahang, bersama kawan baek dia, FIZEE .. dia datang kl beberapa hari je.. tats y tiap2 ari kteowg kuar.. haha..

Fizy.. yg kai baju putih depan sekali .. ;)
SATU LAGI.. pada hari terakhir Zie kat KL...
bersama NANA 
kitorg plan jumpa NANA.. berjumpa gak akhirnya HAHA.. 














selepas haritu.. ZIE (G) dan FIZEE dah balek Rompin.. rindu nak hangoud ramai2 camtu.. ;) tapi xpelha.. lau dipanjangkan umur kita bertemu lagi.. kann.. NANA pun sama lama x jumpe nan dia.. sejak bulan APRIL  2011 aku dan SHAH menjadi SAHABAT SEJATI FOREVER.. (BFF) aku takkan lupakan ko EJAM SHAH.. haha.. ;) gaduh pun byk kali gak, maki hamun, carod mencarod,, haha.. n aku un knal akak, mak n pakcik dia.. Umi aku un da kenal sangat dia haha.. 





Mursyid Darius (aku) dan Ejam Shah