Pengikod / followerz

27.2.12

HYE SAYANG, BYE KAWAN

Hai.. 
aku mengambil kesempatan harini nak bincang satu mende ni r...
Kawan jadi LaWAn selepas kapel..
dah banyak kes ni berlaku kat sekeliling aku..
so harap korang ambil iktibar..
terdapat pelbagai cara benda ini akan berlaku :

1) kawan kita merampas kapel kita
2) kita dan kawan kita berebut kapel
3) kapel kita memburuk-burukkan kawan kita
4) kita terlalu mementingkan kapel kita sehingga melupakan kawan
5) kapel kita tak bagi kita berkawan rapat sangat
6) DLL

tapi korang pernah terfikir tak kawan kita dah banyak berjasa kat kita..
susah senang bersama (kawan yang sejati r)..
tapi pasal kapel.. kita sanggup gaduh (oke kalau tak gaduh pun paling ringan mula melupakan kawan kita)

then bila korang da CLASH  BERCERAI.. baru tehegeh2 nak carik kawan.. 
aku post mende ni bukan nak tujukan kat sape2.. pasal aku pun pernah mengalaminya...

so sekarang.. CONCLUSION nyer adalah PILIH KAWAN n KAPEL yang betul.. n kita pun harus ubah sikap.. aku bukan tak bagi korg kapel.. :)

No comments:

Post a Comment