Pengikod / followerz

12.5.12

MCDONALD's

HAI SELAMAT DATANG KE MCDONALD'S...
haha..
aku dah 3 kali kerja kat McDonald's..
PERTAMA - waktu aku form 4 kerja sebulan kat McDonald The Mall, PWTC kerja kat dessert centre jew wat eskem huhu, kdg2 dapat lobby
KEDUA - selepas aku SPM kerja 3 bulan kat McDonald yg same, kerja kat front counter jadi runner, ordertaker, fries person, drink drawer, dessert centre n lobby gak huhu...
LATEST - waktu aku cuti semester ni la, sekarang hingga taktau.. heheh.. kali ini best sket bub.. aku training kerja kat semua stesen di kitchen kat McDonald pertama di Malaysia iaitu di Bukit Bintang #001 then kitorg akan masuk ke stor Mcdonald yg terbaru di Malaysia iaitu di Menara Mara (M2) Mall #285.. dari mcdonald pertama ke mcdonald yang terbaru.. rasa bangga sket huhu.. :p
huhu.. banyak jugak cabaran dilalui.. aku juga rasa bersyukur mendapat rakan sejawat yang sentiasa bekerjasama.. dan Manager2 yg prihatin di stor McD Bukit Bintang, McD Times Square, McD SOGO, McD Jalan Silang, dan McD yang aku masuk 15 hb ni Menara Mara (M2 Mall)..
even kerja ni penat tapi gembira gak r.. huhu

No comments:

Post a Comment