Pengikod / followerz

4.4.12

I'm missing my dear atok n dear twin

first time jumpa my atok 28 hb March 2012.. miss this moment.. jumpa my atok yg sangat sekepala..
atok tak pernah sentap dengan cucunya..
thats y i miss him so much.. n we love u so much atok..
first time jumpa dia di Hotel Grand Season kat Jalan Pahang .. dkat sgt nan umah aku.. huhu
then kami jalan2 sekitar Bukit Bintang bersama kazen atok aku , namenye Yang Arif haha..
actually Syed Arif..
kami pergi ke Pavilion n Times Square..
waktu di pavilion atok aku membeli sejenis multicellular organism bernama marimo.. warna hijau bulat bentuknya comel.. haha xD
haha ni kat bilik hotel dia.. aku menjenguk sebentar n membawa atok aku sebelum menjemput
my twin di Bandar Tasik Selatan, my twin is Fiesa Kiela dia dari BP..
atok aku pulak dari Sarawak.. 




yang kai baju kelabu macam mat saleh tu r atok.. :D







pada 29 hb Mac lak.. kami jemput my twin Fiesa Kiela di TBS
selepas teman atok makan di PWTC.. 
inilah KAMI
atok terpaksa makan dengan lahapnya untuk bergegas ke Bandar Tasik Selatan mengambil my twin kiekie..
sepanjang di dalam LRT.. kami sgt bising.. rasanya kitorg je kot yg bercakap dalam tren haha.. :D
ni gamba twin aku nan atok aku.. sweet kan dorg.. :) <3
selepas itu kami ke TIMES SQUARE, AQUARIA KLCC, SUNGEI WANG, PAVILION..


semua tempat2 ini kami pergi dibelanja oleh atok..
huhu miss this moment guys..




okay.. yang last sekali sebelum tgok wayang di Times Square .. kami membeli 'keychain ke ape name tuh' yang berbentuk teddy bear.. di dalamnya ade nasik yang ditulis name kami Mursyid Darius, Fiesa Kiela n Chukie Edruce..
so sweet haha xD
moreover, kitorg punyer fon pun same Corby II Samsung..
selepas tu kami tengok wayang (dibelanja oleh atuk kami lagi) cerita Hunger Games.. walau x tengok sampai habis pun.. tapi amat puas.. takkan lupa kenangan kita bertiga..
sekarang Syed Muhammad Shukri aka atok kami pun ada di JB Kangkar Pulai dkat nan area Skudai.
Fiesa Kiela twin aku pula ada di Batu Pahat..
alangkah indahnya if kita sentiasa bersama macam satu keluarga kan.. :)
entah bila la dapat jumpa lagi camni..




btw, terhutang buadi dengan atok aku ni.. macam2 dia belanja kitorg.. hanya ALLAH merahmati n mengurniakan nikmat kepadanya.. termasuk my twin kiekie yang tak lame lg bufday dia ni.. HAppy Future Bufday Twin.. miss korg.. :') 

No comments:

Post a Comment