Pengikod / followerz

27.3.12

GOODBYE SEM 1 n SP 2/ 46

ni LAH family aku kat Asrama UiTM ktowg, SP2 / 46... (macam aku cakap pas berhenti di kolej Cybernetics aku masuk UiTM)
kawan yang sangat gila3 hmm,.
4 bulan bersama macam 4 tahun :D
skunk kami dah berpisah for 2 months n maybe dah tak duk sekali..
miss that moment..
serious x leh lupa.. aku nak tdo un xleh (gimik jew) :P
hehehhh..
BOB aka Haziq Razib.. ambil diploma business management (sem 1)
ex-student sekolah hartamas.. kat sekolah dia aliran sains.. dia sporting, selalu nasihat n pandai mengarah n selalu happy [senyum].. cume last2 nk pisah.. dia tacing lah.. >_< dia kata aku paling baek nan dia.. sebak aku dengar..
WAN lan .. ambil diploma food-tech (sem 1) peminat girls generation :D dia pro maen DotA.. aku suke bercerita n mengumpat tentang orang dgn dia.. haha jahat kan kami? xD .. dia asal Ipoh, Perak.. :D 'LOL' perkataan lazim dia. haha.. satu agy dia Jessica Girls Generation tu bini dia XD
ADE hazwan .. ambil diploma mcm BOB gak (sem 2 tapi dia paling muda kat rumah kami :D).. , paling manja cam budak kecik rencat haha :P, pandai menganjeng :D first time dia wat penganjengan adalah dia kena2kan MUS, nakal gler n dia selalu bgurau dgn si Wan uh.. tapi Ade ni jugak selalu tlg aku.. baek juga budak ni :).. lau uma ni takde dorg x bising la nmpknye..  Ade asal Cheras.
HADY .. ambil diploma pengurusan perladangan (sem 1) dia ni slalu stock maggi tok kteowg haha, tapi byr r.. == lol.. dia sebilik nan Bob, bilik dorg ni pd mulanya aku nan Wan anggap cam dapur kt uma ni haha bub ade heater , ade mknan huhu.. haha sorry r Hady..
MUStaqim .. diploma pengurusan perladangan jugak (sem 1).. seorang kwan yg bertolak ansur.. n dia gak ade belikan aku sarung tilam kat KL. . corak dia gamba bear.. haha comel.. aku suh dia blikan tok aku, tak sgke pndai dia pilih corak.. kalau xde sarung tilam nati kne denda lak huhu.. 
MOHSEIN .. diploma business management same cam BOB n ADE (sem 6).. senior kat sini.. mula2 kan dia ni nampak tegas sket.. kami di-sound kerana kotorkan toilet, tapi tu memang tugas senior cam dia.. huhu.. dia pun sporting n suke layan si Wan ni haha.. next sem dia dah takde da kat sini hope x lupa kitorg.. :) 
ANAS qusyairy.. diploma same mcam HADY n MUS (perladangan) sebilik dengan aku .. tapi kami tak pena kuar pekan bersama bub dia ramai kawan kat asrama ni huhu.. kat rumah ni aku digelar BABY.. yang first panggil aku BABY adalah ANAS r.. bab care tido aku.. xD thanx ANAS .. :D tapi gambar dia xde X_X sorry ANAS = |
aku dgn Wan kat senawang haha
AKU? aku diploma sains (sem 1).. digelar BABY haha
hope memori ni x dilupakan huhu.. :/

FIRST HANGOUT kat senawang, sebuah bandar di negeri sembilan


Wan n BOB 

aku n BOB


tengok to WAN .. dia suke men DotA haha .. pro la kann memang r

yang ni aku wat dajal.. senyap2 tgnkap
gamba ade nga tdo.. haha xD
inilah kami.. emm jap ade 2 org takde kat gamba ni =.=
yang kai glasses uh Nazarul Hady aka Hady.. Aaron Aziz katenyer.. :P
haa... yang kai baju hitam tu r MUS.. same cam HADY dua2 suar berlumpur :P heheh.. gamba ni diamek waktu nk blek cuti midterm.. 
The guy in blue tu pulak Ade, adik kami, nakal sangat selalu sakat wan
:D



Yang kai bju oren uh mohsein , senior kami ..
dan yang itu BOBBBBBB .. rindu seyh dorg

No comments:

Post a Comment